گل آرایی مجالس

گل آرایی مجالس

گل آرایی مراسم و مجالس مختلف نظیر مراسم عروسی، تولد و جایگاه تشریفات VIP به طور کلی جشن‌های شادی، همایش، سمینارها و انواع مراسم ختم و ترحیم، یکی از اقداماتی است که جهت جلوه دادن به مراسم و ایجاد آرامش در افراد حاضر در مجالس ترحیم، انجام می‌گیرد. به طور کلی، انواع گل، مظهر آرامش بوده و به همین دلیل برای انواع مراسمات، مناسب هستند.

گل آرایی و دیزاین برای مراسمات مختلف، امری ضروری است تا جلوه مراسمات جشن و شادی را دوچندان کرده و موجب آرامش افراد حاضر در مراسمات ختم و ترحیم شود. ما در ادامه قصد داریم نکاتی پیرامون گل آرایی مراسم ختم و ترحیم و انواع مراسم شادی، بیان کنیم. با ما همراه باشید.

گل آرایی ژورنالی عروسی

نکات مهم گل آرایی و دیزاین ورودی مراسم و مجالس
یکی از نکات مهم برای گل آرایی و دیزاین ورودی مراسمات مختلف، توجه به کیفیت و تازگی گل‌هاست. اگر گل‌های به کار رفته برای گل آرایی، تازه نباشند، اصلاً جلوه خوبی نخواهند داشت.

1) هامورنی رنگ ها
از دیگر نکات مهم جهت گل آرایی می‌توان به رعایت هارمونی رنگ‌ها اشاره نمود. به طور کلی، رنگ‌ها به سه دسته خنثی، گرم و سرد، تقسیم بندی می‌شوند که لازم است برای گل آرایی و دیزاین ورودی، به رنگ گل‌ها دقت داشته و از رنگ‌های ترکیبی از هر سه دسته، استفاده نمایید.

2) تناسب رنگ با مراسم
تناسب رنگ با مراسم نیز از دیگر نکات مهم گل آرایی مجالس می‌باشد. به این معنا که گل آرایی مجالس ختم و ترحیم با گل آرایی مجالس شادی، متفاوت است. یکی از مشهودترین این تفاوت هم، تفاوت در رنگ گل‌ها در گل آرایی و دیزاین ورودی است. مناسب‌ترین رنگ گل برای گل آرایی مجالس شادی، قرمز و صورتی و برای مراسم ختم و ترحیم، سبز و سفید می‌باشد.

3) نوع و میزان گل آرایی
یکی دیگر از نکات مهم برای گل آرایی مراسمات مختلف، نوع و میزان گل آرایی است که باید به اندازه انجام گیرد. از آنجایی که مراسمات عروسی از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند، باید تناسب استفاده از اجزای مختلف به خوبی رعایت شود تا همه چیز به چشم آید.

4) مقدار بودجه
توجه به بودجه از دیگر نکات مهم برای گل آرایی است، زیرا قیمت گل آرایی مجالس، مختلف است. قیمت گل آرایی مجالس با توجه به حجم گل‌های به کار رفته، میزان کار روی آن‌ها و … متفاوت است. برخی از افراد به اشتباه تصور می کننند فقط گل آرایی‌هایی که با حجم زیادی گل صورت گرفته، زیبا هستند در صورتی که اینگونه نیست و بسیاری از انواع گل آرایی و دیزاین با حجم گل کم وجود دارد که بسیار هم زیبا هستند. به طور کلی هزینه گل آرایی مجالس عروسی، تولد و مجالس ختم و ترحیم به عوامل مختلفی، بستگی دارد.

هر چه به مراسم عروسی نزدیک تر میشویم مشغله شما هم بیشتر خواهد شد برای صرفه جویی در وقت و انرژی میتوانید از خدمات تشریفات لوکس سولینا بهره ببرید تا  خدمات گل آرایی را با بهترین هزینه و بالاترین کیفیت تقدیم شما عزیزان نماییم.

گل آرایی مراسم عروسی
یکی از اصلی ترین موارد استفاده از گل در مجالس شادی می باشد. در هر مرحله از مراسم های ازدواج تزئینات گل و گل آرایی حرف اول را در هر چه بهتر برگزار شدن آن مراسم میزند.

از همان ابتدای مراسم عروسی وقتی وارد تالار و یا باغ عروسی میشویم گل آرایی ورودی تالار و سر در باغ اولین جایی ست که خودنمایی میکند. تزیین راه پله و محل عبور مهمان ها با گل های زیبا، گل آرایی میز پذیرایی ، میز شام و میز کیک در مراسم عروسی نمونه های گل آرایی مجالس عروسی که برای تشریفات مهمانان عزیز انجام میشود.

در مراسم عقد و عروسی توجه همگان به عروس و داماد به همین خاطر گل آرایی جایگاه عروس و داماد، تزئین سفره عقد با گل و شمع و دیگر تزئینات، از جمله مهم ترین قسمت های گل آرایی هستند که نیاز به ظرافت و دقت بیشتری میباشد.

با مشاهده عکس های گل آرایی مجالس تشریفات لوکس سولینا میتوانید ایده های عالی برای اجرای لوکس و VIP گل آرایی برای خنچه عقد عروس، خرید عروس، میوه آرایی شب یلدا، مراسمات بله برون، حنابندان، خواستگاری و دیگر مراسم داشته باشید.

گل آرایی تولد
یکی از مراسمات جشن و شادی که از گل آرایی برای تزئین و استقبال از مهمانان استفاده می‌کنند، جشن‌های تولد می‌باشد. گل آرایی تولد با توجه به عواملی نظیرتم جشن تولد، نحوه چیدمان و دکوراسیون جشن، تزئینات و … انجام می‌گیرد تا هیچ کدام از آن‌ها جلوه خود را از دست ندهند. یکی از نکات مهم در گل آرایی تولد، انتخاب گل مناسب می‌باشد؛ لازم به ذکر است که نوع گل برای گل آرایی در جشن تولد در اغلب اوقات براساس ماه تولد فرد، مشخص می‌شود.

منظور از گل آرایی جشن تولد، گل آرایی میز کیک، گل آرایی کیک تولد، گل آرایی میز مهمانان، گل آرایی میز شام، دسر و نوشیدنی، گل آرایی کف محل برگزاری جشن تولد و … می‌باشد که هر یک از ان‌ها باید متناسب با دیگر اجزای تشکیل دهنده میز و … انجام گیرد تا در کنار هم جلوه زیبایی به تم تولد دهند.

گل آرایی مجالس ختم و ترحیم
همانطور که در مقدمه به آن اشاره نمودیم در بسیاری از مراسمات ختم و ترحیم نیز به منظور ایجاد آرامش در میان دوستان و آشنایان فرد مرحوم شده از گل آرایی استفاده می‌کنند.

از جمله گل‌های مناسب برای گل آرایی مجالس ختم و ترحیم می‌توان به گل رز، گلایل، زنبق، رز، لیلیوم (سوسن)، میخک، گل نرگس، لاله، گل بنفشه، سنبل، ارکیده و … اشاره نمود. اگر تا به حال برای مراسم سوگواری سفارش تاج گل داده باشید مشاهده خواهید کرد که از گل ها و رنگ های مخصوصی برای اینگونه محافل استفاده می شود.

گل گلایل
گل گلایل یکی از مناسب‌ترین گل‌ها جهت گل آرایی مجالس ختم و ترحیم می‌باشد. گل گلایل، نماد احساس عمیق است و به همین منظور، مناسب مراسمات ترحیم است

گل زنبق
یکی دیگر از گل‌هایی که برای گل آرایی در مراسمات مختلف و به ویژه گل آرایی مجالس تسلیت مورد استفاده قرار می‌گیرد، گل زنبق می‌باشد. گل زنبق، دارای تنوع رنگ است، اما مناسب‌ترین رنگ برای مراسم ختم، رنگ سفید آن است.

گل آرایی مجالس ختم و ترحیم با استفاده از گل زنبق به معنای پاکی روح فرد فوت شده می‌باشد.

گل رز
از دیگر گل‌های مناسب برای اینگونه مراسمات، گل رز می‌باشد که می‌توانید از رنگ‌های مختلف و مناسب آن برای مراسم ختم، استفاده نمایید.

گل آرایی عروسی

اگه دنبال بهترین تشریفات مجالس هستید لطفا مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

بهترین تشریفات مجالس

نلسون ماندلا ابتدای
وحید دستگردی
پلاک 324 واحد اول طبقه اول
09123452134
09123966042

تشریفات لوکس سولینا

تشریفات عروسی سولینا، ارائه دهنده بهترین و حرفه ای ترین خدمات تشریفات عروسی و برگزار کننده حرفه ای مجالس عروسی است

باغ تالار و‌ تشریفات مجالس سولینا