دربار باغ تالار تشریفاتی سولینا

به سایت تشریفات مجالس سولینا خوش آمدید

تشریفات مجالس لوکس سولینا با داشتن سابقه ای درخشان در برگزاری مراسم های باشکوه و به یاد ماندنی از گروهی مجرب تشکیل شده که سعی دارند بهترین های خود را برای برگزاری فراموش نشدنی ترین ، زیباترین و بهترین شب زندگی زوج های عزیز ارائه دهند .

امید است بتوانیم مراسمی شایسته و درخور زوج های عزیز و مهمانان گرامیشان برگزار کنیم.

ما حداکثر سعی خود را انجام داده ایم که مجموعه ای از بهترین خدمات مجالس و تشریفات مجالس را گرد آوریم تا هنگام مراجعه به تشریفات مجالس سولینا نمونه ای از بهترین کارهای موجود در ایران را رویت نمایید.

نمونه کارهای مربوط به خدمات مجالس ، تشریفات عروسی ، خدمات عروسی و تشریفات مجالس در موسسه تشریفات سولینابه صورت فیلم و عکس موجود است که میتوانید با مراجعه به دفتر تشریفات سولینا کلیه خدمات را از نزدیک مشاهده فرمایید. .

همچنیت می توانید با مراجعه به قسمت گالری تصاویر و ویدیو های سایت خدمات مجالس و تشریفات لوکس سولینا در منزل به همراه خانواده تعدادی از نمونه کارهای ما را مشاهده فرمایید .

تشریفات مجالس سولینا اطمینان لازم را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و این خاطره فراموش نشدنی را در ذهن خود و عزیزانتان ثبت خواهید کرد.

انتخاب شما افتخار ماست.

تشریفات عروسی سولینا

خدمات ارائه شده توسط تشریفات مجالس سولینا :

کترینگ اختصاصی با قابلیت پخت انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی

• سرویس اختصاصی فینگر فود

• انواع سالاد بار

• انواع دسر شات و قالبی

• سرو انواع نوشیدنی گرم و انواع آب میوه طبیعی

• تهیه انواع کاپ کیک ، کیک های ژورنالی

• تهیه انواع شیرینی مجلسی ، خانگی و بومی

• تهیه انواع میوه فصل و میوه های استوایی

• گل آرایی کاملا ژورنالی به سلیقه شما در محوطه بیرونی و داخلی باغ و سالن عروسی

• حریر آرایی و پرده آرایی

• سفره عقد های آینه و کریستال ، نقره و برنز در طرح های خاص و متنوع

• جایگاه های مجلل عروس و داماد برای مراسم برش کیک

• اجاره ماشین های روز و ماشین های قدیمی و كلاسیك

• گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس

• میهمانداران و پرسنل های آراسته ، تحصیل کرده رشته هتلداری همراه با لباس فرم یکدست

• انواع ظروف ، میز و صندلی  شیواری ، روستیك و مبلمان لوكس و میزهای شیشه ای و پارچه ای

• معرفی حرفه ای ترین فیلم برداران و عکاسان تهران

•  موزیک Vip معرفی گروه های حرفه ای موزیک عروسی شامل ویلن و پیانو و گیتار ، موزیک های سنتی و بومی

• تهیه انواع گیفت و یادبود ژورنالی

• انواع دکوراسیون کافی شاپ مبله متنوع

• چایخانه و بازارچه سنتی ، منقل باشی

• آبشار شکلات ، نوتلا بار

• اجرای مراسم تانگو همراه با یخ خشك و آتش بازی با ریموت

• میز بار شمع و میز خاطره

• اجرای پیست رقص ، تلویزیون شهری و نورپردازی موزیك

محمد حبیبی مدیر تشریفات سولینا
هومن رحمتی مدیر باغ تالار و تشریفات سولینا


با بیش از ۱۲ سال سابقه در برگزاری مراسم عقد ‍‍، عروسی ، تولد و… و داشتن باغ و سالن اختصاصي در تهران و گرمدره میتوانم به شما در زمینه برگزاری مراسمتون از صفر تا ۱۰۰ کمکتون کنم تا بهترین شب زندیگیتان را خلق کنید .

در خاص ترین روز زندگی شما در کنارتان خواهیم بود

افتخار ما انتخاب شماست

برای دیدن سایر خدمات باغ تالار تشریفاتی سولینا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

خدمات مهم باغ تالار تشریفاتی سولینا

تشریفات عروسی و خدمات مجالس سولینا با چند سال سابقه درخشان در تشریفات مجالس، به شما در برگزاری مراسمی رویایی و لوکس کمک می‌کند. خدمات تشریفات مجالس سولینا بهترین محل‌های برگزاری مراسم عروسی مانند تالار، باغ تالار، باغ عروسی، روف گاردن، ویلا، سالن اجتماعات و… را در تهران و سایر شهرها در اختیار دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا برای مجالس خود گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشید. سولینا همیشه سعی داشته تا بهترین خدمات تشریفات مجالس از غرب تا شرق تهران را به مشتریان ارائه دهد. خدمات تشریفات مجالس عروسی در تشریفات سولینا شامل تالار پذیرایی، باغ برای عروسی، تشریفات مراسم عقد، دیزاین جایگاه عروس و داماد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، تزئین جایگاه عروس و داماد با شمع، جایگاه عروس داماد روستیک، کترینگ مجالس عروسی و… است. قیمت تشریفات عروسی در موسسه خدمات مجالس سولینا مقرون به صرفه بوده و با تماس می‌توانید از هزینه تشریفات عروسی مطلع شوید.

  • از دیر باز در بین ایرانیان در مناسبت های مختلف از انواع گل‌های زیبا استفاده می‌شده‌ است. ذات وجودی گل‌ها آرامش و شادی را به همراه می‌آورد! گل آرائی مراسم با دیگر گل آرائی‌ها کاملا تفاوت دارد. هر بخش از مراسم شما یک سبک گل‌آرائی و چندین نوع گل را می‌طلبد. فرم گل آرائی و برگ‌آرائی باعث زیباتر به نظر رسیدن جای جای مراسم عروسی شما می‌گردد که این مهم میسر نمی‌گردد مگر با استفاده از افراد متبحر و خوش‌ذوق در ارائه خدمات گل آرایی! تشریفات مجالس سولینا آماده ارائه بهترین و جدیدترین متد گل‌آرائی به مشتریان عزیز خود می‌باشد.

    گل‌آرائی در مراسم عروسی به سه روش (مدرن، روش شرقی و روش کلاسیک یا سنتی) صورت می‌گیرد. در هر سه روش آگاهی استفاده از انواع گل‌ها و وسایل جانبی بسیار مهم است. در گل آرائی‌های مدرن از گیاهان خشک و گل‌خشک و وسائل مختلف استفاده می‌گردد که اصطلاحا به سبک ژورنالی هم نامیده می‌شود. در روش شرقی از گل کمتری استفاده می‌گردد و شاخه و برگ ها نقش بیشتری ایفا می‌کنند. در روش سنتی یا کلاسیک بیشتر با اشکال هندسی گل‌آرائی انجام می‌گیرد. این روش از اروپابیان گرفته‌شده و در حال حاضر در بیشتر مجالس عروسی و گل فروشی‌ها از این روش استفاده می‌کنند. گل آرائی باکس‌ها، کاپ‌ها، تنگ‌ها و دسته گل‌ها با روش کلاسیک اروپائی صورت می‌گیرد.

  • بدون شک یکی از تاثیر گذارترین تزئینات در انواع مراسم است و با استفاده از آن در هر بخشی به زیبایی و گرمی فضای مراسم کمک می‌شود. استفاده از انواع شمع و شمع آرائی صحیح بسیار اهمیت دارد. استفاده از انواع شمع درکنار باقی دیزاین‌ها و مخصوصا گل آرایی مراسم عروسی گرما و زیبایی مراسم عروسی شما را صد چندان می‌کند. استفاده از شمع‌های وارمری و شمع‌های قلمی در سایزهای مختلف درجه یک با زمان سوخت بالا و بدون دود با شعله‌های یکسان در کنار شمع‌های عطری و ساده استوانه‌ای در شمعدان‌ها و کاپ‌های کوچک و شات‌های مخصوص شمع در تمامی فضای مراسم اجرا می‌گردد.

    در میز ورودی درون فانوس‌های زیبا قرار می‌گیرد. در کنار شات‌های شیشه‌ای جاشمع‌های وارمری، همینطور در میزهای میهمان‌ها و میزهای میهمان های ویژه جایگاه عروس و داماد و میز شام استفاده از شمع بسیار کاربردی و چشم نواز می‌باشد. استفاده از شمع های استاندارد در اشکال مختلف به زیبایی مراسم عروسی شما زیبابی و شکوه خاصی می‌بخشد.

  • بنا به نقش زیاد موزیک در هر چه بیشتر و با شکوه ترشدن مراسم شما تشریفات مجالس سولینا اقدام به همکاری با بهترین و حرفه‌ای‌ترین گروه‌های موزیک مراسم می‌نماید. افراد کاربلد و با‌ تجربه، خوش رو، مودب و هنرمند با استفاده از آلات موسیقی و تجهیزات موسیقی کاملا حرفه‌ای و بروز، آگاه به زمان بندی مراسم عروسی و آشنا به گویش و فرهنگ های مختلف میهن عزیزمان ایران در جهت برآورده کردن خواست تمامی میهمانی، لحظات شادی را برای مراسم عروسی شما رقم خواهند زد. عروس و داماد های عزیز می‌توانند قبل مراسم و در جلسه‌ای با حضور تیم موزیک تشریفات مجالس سولینا روحیات خود نسبت به سبک و یا خواننده خاص را با تیم موزیک مراسم خود در میان بگذارند یا استفاده از تک آهنگ‌ها در مراسم تانگو و یا پخش تک اهنگ ها توسط dj مراسم خود نمایند.

  • اجرای تشریفات مراسم عروسی در باغ‌ها بسیار پرطرفدار می‌باشد؛ مخصوصا در فصول بهار و تابستان، در چند ساله اخیر شاهد حضور باغ های بسیاری جهت اجرای مراسم عروسی در مناطق  تهران یا نزدیک تهران هستیم. باغ هایی با گنجایش و مولفه های مختلف و قیمت های مختلف! تشریفات مجالس سولینا بهترین و مطمئن ترین مشاور جهت رزرو باغ مناسب با بودجه شما و تعداد میهمان های شما می‌باشد. نکته مهم در انتخاب باغ مراسم عروسی این است که معمولا در هنگام مراجعه حضوری به انواع باغ ها معایب باغ ها برای عروس و دامادهای عزیز پنهان است و این عزیزان فقط به ظاهر باغ توجه می‌کنند.

    لذا فقط یک مشاور و مجری باتجربه می‌تواند فضای باغ را برای شما تشریح کند. اگر در انتخاب باغ عروسی دقت لازم صورت نگیرد مثلا باغی که برای تعداد میهمان شما بزرگ یا کوچک است، اجرای مراسم شما را از آغاز با شکل مواجه می‌کند که مطلوب عروس و دامادهای عزیز و میهمان های شما و مجری برگزاری مراسم نمی‌باشد. تشریفات مجالس سولینا  لوکس ترین باغ ها و خوش نام ترین باغ ها را طرف قرارداد خود دارد که بزرگترین مزیت آن آسودگی خاطر و تخفیف ویژه ای که جهت مشتریان وفادار خود می‌باشد به همراه دارد.

    اجرای مراسم عروسی در باغ ها برای مجریان این کار بسیار پرزحمت و پرهزینه تر از اجرا در تالارها و سالن اجتماعات یا… می‌باشد. اجرای این گونه مراسم ها نیازمند زمانبندی و مدیریت صحیح می‌باشد. برگزاری مراسم عروسی در باغ از دید اکثر مشتریان بهتر از تالار و سالن های اجتماعات است مخصوصا در فصول بهار و تابستان. اجرای مراسم در باغ عروسی جزئیات ریز و درشت بسیاری دارد؛

    مانند نور پردازی محیطی (به وسیله انواع شوت های رنگی، ریسه های نورانی و… و شمع آرائی و تجهیز و تزئین مسیر ورودی محوطه باغ، تجهیز و تزئین سالن محل اجرای مراسم عروسی، دیزاین جایگاه عروس داماد، دیزاین میزشام، دیزاین محل اجرای سفره عقد و مستقر کردن انواع لوکیشن های زیبا در جای جای محل اجرای مراسم شما) پس با انتخاب تشریفات مجالس سولینا ، در باغ های برتر در سراسر کشور مراسم خود را انجام دهید ما با افتخار باعث آسودگی خاطر شما در انتخاب باغ و اجرای مراسم عروسی شما خواهیم بود.

برای دریافت مقالات و اخبار در حوزه عروسی به ما بپیوندید

    نلسون ماندلا ابتدای
    وحید دستگردی
    پلاک 324 واحد اول طبقه اول
    09123452134
    09123966042

    تشریفات لوکس سولینا

    تشریفات عروسی سولینا، ارائه دهنده بهترین و حرفه ای ترین خدمات تشریفات عروسی و برگزار کننده حرفه ای مجالس عروسی است

    باغ تالار و‌ تشریفات مجالس سولینا