تمام نکاتی که شما باید در مورد گروه موزیک مجالس بدونید

موزیک می‌تواند جشن نامزدی و عروسی را به بهترین شب زندگی عروس و داماد و مهمانان تبدیل کند و یا برعکس، یک فاجعه‌ی تمام عیار را برای آن‌ها رقم بزند! به همین خاطر اگر تصمیم گرفته‌اید برای مجلس عروسی و یا جشن نامزدی خود یک گروه موزیک استخدام نمایید، بهتر است در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشید. ممکن است تالار پذیرایی و یا باغ تالاری که اجاره کرده‌اید خود گروه موسیقی را به عنوان بخشی از آپشن‌های قابل ارائه پیش روی شما قرار دهد.

در این صورت باز هم باید از توانایی آن‌ها در گرم کردن جشن عروسی اطمینان حاصل نمایید. می‌توان گفت بخش‌هایی که به سرگرمی مهمانان مربوط می‌شوند مهمترین تصمیمات را در برنامه‌ریزی برای جشن عروسی در بر می‌گیرند و انتخاب گروه موسیقی مناسب برای مراسم عروسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

البته اگر برنامه‌ریزی جشن عروسی را به تشریفات مجالس سپرده‌اید، احتمالاً نگرانی‌های شما در مورد دی جی عروسی و بند موزیک تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

به طور خلاصه برخی نکات که هنگام انتخاب گروه موزیک باید توجه داشته باشید.

نحوه انجام خدمات گروه موزیک

موزیک های قابل ارائه توسط تیم

بررسی نمونه کارهای اجرا شده

بررسی امکانات و تجهیزات گروه

همکاری با شما و اجرای موسیقی مورد علاقه

زمان بندی مناسب برای پخش آهنگ

به طور کلی برای آنکه مطمئن شوید در جشن نامزدی و عروسی شما قرار است بهترین موزیک‌ها در بهترین موقعیت‌ها پخش شود، باید چند نکته را هنگام استخدام گروه موزیک در نظر بگیرید. همیشه بهتر است قبل از جشن عروسی تمام شک و شبهه‌ها را چه در مورد موزیک و چه در مورد سایر بخش‌ها مثل عکاسی عروسی ، بر طرف نمایید تا با حداقل چالش‌ها و مشکلات مواجه شوید. خوشبین بودن بیش از حد را کنار بگذارید و به جای سپردن امور به دست شانس و اقبال، خود پیش از مراسم از حرفه‌ای بودن بند موزیک عروسی مطمئن شوید.

چه سؤالاتی را باید از گروه موزیک جشن عروسی خود بپرسید؟

وقتی صحبت از انتخاب گروه موزیک و دی جی جشن عروسی به میان می‌آید، استفاده از تجربیات دیگران چاره ساز خواهد بود. می‌توانید از سایر عروس و داماد‌هایی که پیش از شما جشن نامزدی و یاعروسی گرفته‌اند پرس و جو کنید. و یا اگر در مراسم یکی از اقوام و یا دوستان شرکت کرده‌اید و از موزیک جشن راضی بودید، در استخدام این گروه تردید نکنید. همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، گروه موزیک یکی از بخش‌های جشن عروسی است که می‌تواند تمامی برنامه‌ریزی‌های شما را نقش بر آب کند. پس سهل انگاری را کنار بگذارید و به دنبال بند موزیک حرفه‌ای برای جشن خود باشید. اما پیش از جشن عروسی ملاقاتی را با اعضای گروه موزیک ترتیب دهید و این سؤالات را از آن‌ها بپرسید تا مطمئن شوید تمامی امور به خوبی پیش خواهند رفت:

موزیک‌های انتخابی گروه شما بیشتر در چه سبکی هستند؟

باید بدانید موزیک‌هایی که قرار در جشن عروسی و یا نامزدی شما پخش شوند بیشتر در چه سبکی هستند. شاید گروه موزیک بیشتر به آهنگ‌های بیس دار و خارجی بپردازد، اما مهمانان شما به موزیک‌های شش و هشت و یا قدیمی‌تر علاقه داشته باشند. اگر سبک موسیقی عروسی با سبک مجلس شما همخوانی نداشته باشد، طولی نخواهد کشید که جشن عروسی از نفس افتاده و بی‌روح و بی‌رمق پیش خواهد رفت. مثلا هنگام برگزاری مراسم عقد یا عقد آریایی باید موزیک مناسب آن در پس زمینه کار پخش شود.

آیا امکان دارد پیش از جشن عروسی نمونه کار گروه موزیک را ارزیابی کنید؟

می‌توانید از بند موزیک عروسی خود بخواهید تا ویدیویی کوتاه از یکی از مراسم‌های خود را برای شما به نمایش بگذارند. یا حتی بهتر است در صورت امکان به یکی از جشن‌های عروسی با شرکت گروه موسیقی مورد نظر خود رفته و کار آن‌ها را ارزیابی کنید. بهتر است بدون دیدن نمونه کار، گروه موسیقی جشن عروسی را استخدام نکنید. چون ممکن است تمامی انتظارات شما از موزیک خوب در شب جشن خراب شود. با این کار شما تا حدودی با موزیک‌هایی که قرار است در جشن پخش شود نیز آشنا خواهید شد.

آیا تجهیزات بند موزیک عروسی شما تکمیل است؟

بسیاری از تالار‌ها تجهیزات لازم برای گروه موسیقی عروسی را فراهم می‌کنند. با این وجود شما نیز باید از تکمیل بودن وسایل مطمئن شوید. از طرفی اگر جشن نامزدی و یا عروسی شما در منزل برگزار می‌شود، باید تجهیزات لازم را برای بند موسیقی فراهم نمایید. گروه‌های موسیقی با تجربه به خوبی می‌دانند در چه قسمتی از مراسم چه‌سازی را وارد مجموعه کنند تا شادی و هیجان مراسم را دو چندان نمایند. گروه موزیک باید شور و شوق جشن را تا انتها حفظ نماید.

آیا موزیک‌های انتخابی شما را پخش می‌کنند؟

همیشه عروس و داماد‌ها برای بخش‌های مختلف جشن مانند لحظه ورود و یا برش کیک آهنگ‌های خاصی را در نظر می‌گیرند. باید پیش از جشن با بند موسیقی عروسی صحبت کنید، موزیک‌های انتخابی خود را به آن‌ها اطلاع دهید و بخواهید تا در موقعیت مناسب آن‌ها را پخش کنند. شما همچنین می‌توانید از تجربیات گروه موزیک جشن بهره ببرید و برای انتخاب مناسب‌ترین آهنگ‌ها مشورت بگیرید.

اعضای گروه موزیک مراسم عروسی چند نفر هستند؟ آیا فرد جایگزین برای خواننده اصلی وجود دارد؟

ممکن است به هر دلیل یکی از اعضای بند موزیک دچار مشکل شود و قادر به ادامه کار نباشد. در این صورت باید سایر اعضای گروه نبود این فرد را جبران کنند، و اگرنه، کل مراسم عروسی دچار مشکل خواهد شد. پس باید در ابتدا بپرسید اعضای گروه موزیک چند نفر هستند و چه وظایفی دارند. از طرف دیگر، هر چه تعداد اعضای گروه بیشتر باشد، احتمالاً کار حرفه‌ای‌تری نیز ارائه خواهند داد.

آیا به اجاره ساز خاصی نیاز است؟

ممکن است شما بخواهید تک نوازی پیانو یا گیتار را در بخش‌هایی از جشن عروسی داشته باشید. بنا براین باید این ساز را از قبل اجاره کنید. درباره‌ی آلات موسیقی مورد نیاز بند موزیک عروسی با آن‌ها مشورت نمایید.

آیا نورپردازی متناسب با موزیک عروسی وجود دارد؟

موسیقی عالی در کنار نورپردازی متناسب جذابیت بیشتری خواهد داشت. موسیقی بدون نورپردازی هیجان مراسم نامزدی را به میزان کافی تأمین نمی‌کند. پس پیش از هر چیز از بند موزیک جشن بپرسید برای نورپردازی خوب و حرفه‌ای برنامه‌ای دارند یا خیر. و آیا لازم است وسیله نورپردازی خاصی به تجهیزات اضافه شود؟

مسئول اصلی تنظیم صدا چه کسی است؟

تنظیمات صدا هنگام پخش موزیک در جشن عروسی بسیار مهم است. پس فرد مسئول تنظیم موسیقی باید توانایی لازم برای این کار را داشته باشد. همچنین پخش هر موزیکی باید در تایم درست و دقیقی صورت گیرد. برای مثال اگر موزیک ورود عروس و داماد کمی زودتر یا دیرتر پخش شود جذابیت خود را از دست می‌دهد.

چطور پخش صدای یکنواختی را در تالار عروسی و یا منزل خواهند داشت؟

احتمالاً شما هم چنین مشکلی را در برخی از جشن‌های عروسی تجربه کرده‌اید که در بعضی قسمت‌های سالن صدای موزیک آزاردهنده و بیش از اندازه است. گروه موسیقی مراسم عروسی باید اسپیکر‌ها را به گونه‌ای در قسمت‌های مختلف سالن قرار دهند که صدا به صورت یکنواخت پخش شود و آزاردهنده نباشد. اگر میخواهید یک  باغ تالار مناسب برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید پیشنهاد ما تماس با تشریفات سولینا می باشد .

لباس اعضای بند موزیک در جشن شما چه خواهد بود؟

به هر حال اعضای گروه موزیک عروسی جلوی دید مهمانان هستند. علاوه بر این، این افراد در بخش‌های مختلف فیلم عروسی نیز حضور خواهند داشت. بنابراین باید لباس یک دست، شیک و شایسته مجلس عروسی بپوشند. می‌توانید درباره‌ی لباس اعضای بند موسیقی از مدیر گروه سؤال کنید و از او بخواهید در انتخاب رنگ و مدل مناسب وسواس لازم را به خرج دهند.

مدت زمان اجرای گروه موسیقی چقدر خواهد بود؟

این یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی است که باید از گروه موزیک جشن خود بپرسید. برخی از بند‌های موزیک مجالس به ازای هر ساعت اضافه، مبلغ بیشتری را نیز دریافت می‌کنند. بنا براین بهتر است درباره هزینه‌ی گروه موسیقی به ازای هر ساعت پیش از مراسم صحبت کنید. در برخی از مواقع نیز دوست دارید جشن شما ادامه پیدا کند اما گروه مزیک پخش آهنگ‌ها را ادامه نمی‌دهد و همین موضوع نیز از زیبایی مراسم شما خواهد کاست.

آیا بند موزیک جشن به یک زنگ تفریح برای استراحت نیاز دارد؟

احتمالاً گروه موسیقی به یک بازه زمانی کوتاه برای استراحت و پذیرایی نیاز دارد. بهتر است زمان مناسب این زنگ تفریح را با اعضای بند هماهنگ کنید تا غافلگیر نشوید.

آیا به موزیک‌های درخواستی شما نیز اهمیت می‌دهند؟

بهتر است پیش از شروع جشن عروسی با نوازنده‌ها و یا دی جی طی کنید که به آهنگ‌های درخواستی شما و مهمانان نیز اهمیت دهند. برخی از گروه‌های موزیک در مجالس حاضر نیستند موزیکی غیر از برنامه خود پخش کنند و همین موضوع ممکن است سبب اوقات تلخی در جشن شود.

آیا عروس و داماد هم بخشی از گروه موسیقی خواهند شد؟

شاید شما هم اخیراً در مراسمی شرکت کرده باشید که در آن بند موزیک از عروس و داماد دعوت می‌کند تا با آن‌ها بخوانند و موزیک اجرا کنند. اگر اعضای گروه موزیک شما نیز چنین قصدی دارند بهتر است پیش از مراسم با آن‌ها هماهنگ شوید. چنین برنامه‌های جشن نامزدی و عروسی شما را شادتر خواهند کرد.

تجربه‌ی این گروه موزیک در مجالس نامزدی و عروسی چقدر است؟

تجربه زیاد توانایی بند موزیک عروسی و نامزدی را برای مدیریت جشن افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر، گروه موزیک در هر جشن و مراسمی نکاتی را یاد می‌گیرند که به بهتر شدن کار آن‌ها در جشن‌های آتی کمک می‌کند.

اگر افتحار این رو داشتیم که شما تشریفات مجالس سولینا رو انتخاب کردید برای مراسم های خود ما تمام مشکلات مراسم رو برای شما آسان میکنیم و با مشاوره ایی که به شما میدهیم شما رو برای اجرای یک مراسم کاملا به یاد ماندنی آماده می کنیم.

انتخاب شما افتخار ماست

انواع ساز های مورد استفاده در عروسی

پرکاشن

ویالون
گیتار

نی انبان

نلسون ماندلا ابتدای
وحید دستگردی
پلاک 324 واحد اول طبقه اول
09123452134
09123966042

تشریفات لوکس سولینا

تشریفات عروسی سولینا، ارائه دهنده بهترین و حرفه ای ترین خدمات تشریفات عروسی و برگزار کننده حرفه ای مجالس عروسی است

باغ تالار و‌ تشریفات مجالس سولینا